Tuesday, October 14, 2008

BBQ & Watermelon

Sorry, nadai ari update aku empu 'dapur'. Bisi aja utai panduk didapur dia tang beguai belama. Bedau bisi ari deka meda resipi ke badas ka ati ba bup tauka website.
Tang bisi pemakai ngasuh aku tetengguk endar ditu ia nya dagin janik BBQ Sarawak style enggau buah semangka (watermelon).


Image Hosted by ImageShack.us
Nasib bisi ngambi gambar nemuai kemisi tu tadi. Nyu asai ke bisi nyium bau ditu, bau lia, bawang enggau serai ke kena ngeramik daging tu sebedau didiang ba api. Anang nyebut agi deh, enti udah diengkah ba bara api nya...akaidaiiii.


Image Hosted by ImageShack.us
Buah semangka tu bisi dijual ditu. Di impot ari menua Spain. Kaler isi ia mirah agi serta manis agi ari buah semangka ari menua kitai. Kulit ia ka celum agi ari semangka kitai meh. Tang maya tu nadai agi buah semangka. Ukai musim ia agi.


Baka indu ngandung ke ngidam asai nyawa aku tu. Tak tetengguk ga ka makai timun gulai cabik bawang pusu!! Bisi aku timun dia. Eh, tau tu jadi ke next post aku ditu neh. Jaga kita, aku ka ngaga gulai timun made in France!


2 comments:

Cynthia said...

waduh waduh....berliur aku meda daging BBQ nya....

Lyana said...

sama-sama nitik meh liur tu!!!